Er zijn maar weinig organisaties die kunnen claimen al meer dan 10 jaar ervaring te hebben met webinars. BinckBank kan dat wel! In 2009 organiseerde ze het eerste webinar en sindsdien zijn webinars één van de hoofd kanalen geworden om contact te onderhouden met klanten en in contact te komen met potentiele klanten.
Jaarlijks organiseert BinckBank ongeveer 40 webinars. In dit interview deelt Friso Homan, Content Manager BinckBank, zijn ervaringen met webinars. Hij vertelt onder andere hoe BinckBank in het afgelopen jaar 90% groei realiseerde in het aantal registraties en 80% groei in het aantal kijkers.
Bekijk hier het gehele interview met BinckBank of neem een kijkje bij de webinars van BinckBank.
Waarom is BinckBank ooit gestart met webinars in 2009 en wat is het belang van webinars van BinckBank anno 2019?
BinckBank produceert zelfstandig webinars vanuit haar eigen studio. Wat komt er allemaal kijken bij de organisatie van een webinar en wie zijn er bij betrokken?
De webinars van BinckBank trekken veel (vaste) kijkers. Hoe promoten jullie je webinars en hoe zorg je ervoor dat er minimaal 500 aanmeldingen komen voor een webinar?
Neem een kijkje in de keuken bij een BinckBank webinar: de voorkant en achterkant van de webinar applicatie toegelicht; Wat zijn de resultaten van een BinckBank webinar: aantal kijkers, kijkduur, vragen, poll/ survey/ call2action deelname en meer.
Welke tips heeft BinckBank voor andere organisaties die webinars inzetten of willen gaan organiseren?
Hoe is het mogelijk dat BinckBank in het afgelopen jaar 90% groei realiseerde in het aantal registraties en 80% groei in het aantal kijkers?
Sinds 2012 is Company Webcast de webinar leverancier voor BinckBank. Waarom heeft BinckBank gekozen voor Company Webcast als haar webinar leverancier?