De financieel adviseur van tegenwoordig is steeds moeilijker te bereiken. Scildon ondersteunde financieel adviseurs al op verschillende manieren waaronder fysieke evenementen, tools op de website en direct mailings.
Door het gebruik van webinars is hun bereik echter veel groter geworden. Scildon weet hier een goede reden voor te noemen: “Webinars besparen tijd en geld voor financieel adviseurs, omdat zij simpelweg een stuk flexibeler zijn dan bij fysieke evenementen. De financieel adviseurs kunnen op deze manier de tijd die ze besparen, besteden aan klanten.”
Vaste kijkersgroep
Inmiddels is Scildon al een aantal jaar bezig met het organiseren van webinars en hopen zij vooral op een groot aantal kijkers. Uit de statistieken is gebleken dat zij door de jaren heen een vaste kijkersgroep opgebouwd hebben. Daarnaast geeft maar liefst 96% van de kijkers aan dat zij de gekregen informatie kunnen gebruiken in de praktijk. Scildon is erg tevreden over de resultaten: “De kijkers reageren heel positief, daar doen we het uiteindelijk voor.”