Webinars, WEB-based semINARS
Webinars zijn een 100% online evenement. Dit zorgt ervoor dat u in staat bent om een grote en gerichte doelgroep te bereiken. Die doelgroep neemt live deel vanachter hun PC, Mac, tablet of smartphone. Waar ze ook zijn. Hebben ze geen tijd om live deel te nemen? De webinars zijn achteraf ook terug te kijken. Bekijk alle mogelijke toepassingen van webinars. >>>
Bespaar kosten en tijd
Doordat webinars online zijn hoeft uw doelgroep niet meer te reizen. Zo bespaart u uw kijkers reistijd en -kosten. En ga eens na wat u zelf bespaart als het aankomt op de organisatie van een evenement. Denk bijvoorbeeld aan de huur van de locatie. Of alleen al de catering. Wat kost een webinar voor u? >>>
Bereik uw doelgroep live, maar ook daarna
Als zender wilt u dat uw boodschap blijft bestaan. Met webinars kan dat. Webinars zijn na de live uitzending terug te kijken. Keer op keer. Zo vergroot u het bereik en de impact van uw boodschap. Goed opgezette webinars worden daarnaast SEO geoptimaliseerd om de vindbaarheid via Google te optimaliseren. Zo is een webinar een eenmalige investering waar u heel lang plezier van heeft.
Direct contact met uw doelgroep
Maar het mooiste van een webinar is de interactiviteit van het medium. Kijkers van webinars zijn echt betrokken, stellen vragen en geven feedback. Dat werkt zo goed dat webinars gemiddeld 58 minuten onverdeelde aandacht opleveren. Welk ander communicatiemiddel biedt u zo lang onverdeelde aandacht? Via poll vragen, chats en call2actions ontstaat een ongekend veel dieper begrip van wat uw doelgroep beweegt. Dat creëert nieuwe mogelijkheden voor u als zender van de boodschap. Bekijk de voordelen van webinars. >>>
Professionele webinars met Next Generation platform
Bereik dus precies de juiste doelgroep. Leer uw doelgroep echt kennen. Betrek mensen bij uw verhaal en maak ze er een deelgenoot van. Laat uw doelgroep de boodschap begrijpen. Een webinar (of online seminar) maakt dit mogelijk. Niet voor niets zijn webcasts en webinars de snelst groeiende communicatietactiek. >>>
Ontvang live vragen van kijkers, stel poll vragen en chat met de deelnemers. Creëer een ongekende betrokkenheid. Zo verkrijgt u een veel dieper inzicht in uw doelgroep. Dieper dan met welke andere communicatietactiek dan ook. Webinars via het Next Generation webinar platform van Company Webcast worden dagelijks gebruikt door honderden organisaties wereldwijd zoals ABN AMRO, DSM, Heineken, Monsterboard, Alex en Cap Gemini. Leer hoe u ook een succesvol webinar organiseert. >>>